Facebook  |   Blip  |   Rejestracja  |   Zaloguj się  |   Kontakt
Wyszukiwarka
Pomoc

Czy dane osobowe, które podaję przy rejestracji są bezpieczne?

Tak. Firma Szkla.com S.A. dochowuje wszelkich starań, aby dane osobowe klientów były przechowywane w sposób zapewniający bezpieczeństwo. Więcej informacji dotyczących przechowywaniu i używania danych osobowych znajdą Państwo w dziale Polityka prywatności.

Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę należy wypełnić pole NIP w trakcie składania zamówienia. Faktura jest wystawiana w momencie gdy zamówienie jest kompletne i gotowe do wysłania.

Czy do zakupionego towaru jest dołączony rachunek?

Tak. Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Znajdą na nim Państwo wyszczególnione wszystkie pozycje, wchodzące w skład zamówienia oraz koszty przesyłki.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak. Każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Więcej informacji znajdą Państwo w dziale Zwrot towaru.

Podałam niewłaściwy rozmiar lub kolor. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?

Tak. Klient ma możliwość zmiany lub anulowania złożonego zamówienia. W tym celu należy skontaktować się z pracownikiem sklepu wysyłając e-mail pod adres koronka@koronka.pl, dzwoniąc pod numer telefonu 012 371 10 48. Klientów, którzy chcą zmienić lub anulować zamówienie prosimy o szybki kontakt.

Chcę aby przesyłka dotarła na inny adres, niż ten pod którym mieszkam. Co wtedy?

W trakcie składania zamówienia proszę wypełnić pole Adres do wysyłki i podać adres, pod który ma zostać dostarczona przesyłka.

W jaki sposób mogę znaleźć konkretny towar w sklepie Koronka.pl?

Do państwa dyspozycji pozostaje wyszukiwarka, oferująca zaawansowane opcje wyszukiwania. Więcej wskazówek dotyczących poruszania się po sklepie Koronka.pl oraz składania zamówień znajdą Państwo w dziale Jak kupować.

Pracownik sklepu powiedział mi, że moje zamówienie zostało wysłane kilka dni temu, a przesyłka wciąż nie dotarła do mnie. Co robić?

W momencie, w którym pracownicy sklepu wysyłają paczkę, odpowiedzialność za przesyłkę przejmuje Poczta Polska. Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymali Państwo przesyłki, prosimy o kontakt z pracownikami sklepu, którzy dysponują numerem nadawczym paczki i mogą zgłaszać reklamacje na poczcie.

Czy towary dostępne w sklepie są dostępne są od ręki?

W większości wypadków tak. Zdecydowana większość towarów jest dostępna w naszym magazynie, tylko mała część pochodzi od dystrybutorów, z którymi współpracujemy. Dlatego czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 24 godziny.

Czy mogę osobiście zgłosić się po odbiór towaru?

Tak. Jest możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ul. Samozwaniec 39 w Krakowie

Zarejestrowałem się w sklepie Koronka.pl, ale zapomniałem hasła.

W takiej sytuacji proszę skontaktować się telefonicznie z pracownikami sklepu: 012 371 10 48

Czy w cenę towaru jest wliczony koszt wysyłki?

Nie. W trakcie składania zamówienia, po wybraniu formy płatności, koszty przesyłki są automatycznie doliczane do wartości zamówienia. Wartość złożonego zamówienia, koszty przesyłki oraz dane potrzebne do wykonania przelewu są przesyłane w e-mailu po złożeniu zamówienia..

Dlaczego nie mogę się do was dodzwonić?

Pracownicy sklepu Koronka.pl odpowiadają na Państwa pytania wyłącznie w godzinach pracy, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.


Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktowania się z pracownikami sklepu Koronka.pl:


telefon 012 371 10 48

komunikator Gadu-gadu37957642

e-mail koronka@koronka.pl